Ah. Jag är helt färdig, och sitter fortfarande i fåtöljen vid barnens sängar.  Att vi är bortskämda med snälla och glada barn, det har jag nämnt innan. De är inte många fighter per dag, utav vi får ihop det rätt bra för att ha tvillingar. 

Men idag vet jag inte vad som hände, allt som kunde gå fel gick fel! Och sömnbrist och pms på detta, ja ni hör ju själva. jag kände att jag hade rätt dåligt tålamod idag så packade jag ner barnen i vagnen och begav oss ut i regnet, de blev en härlig promenad ändå med Amanda & Hanna i lurarna. Men väl hemma var de gnäll för aaaallt! Elina har blivit väldigt trött på eftermiddagarna och vill gärna lägga sig 18. Men redan vid 16 så var hon väldigt missnöjd, och även efter en kort tupplur.  Elias har tänder på gång så han är missnöjd typ hela tiden, haha.. Han vill tugga på allt. 

Men summan ur detta blev skrikfest vid kvällsgröten och hela vägen till sängen, my god. Vilken tur vi har som inte har det såhär varje dag.. 

Men tror att de behöver sova lite mer på dagarna för att inte vara alltför gnälliga på eftermiddagarna, men de är svårt! De är två piggfjärtat som älskar att väcka varandra.  Idag gick vi upp vid 07.. De sov 20 minuter vid 10 sen 10 minuter ca vid 13 och 30 minuter mellan 14.30-15, sen fick Elina till 20 minuter vid 17 ca. Det hade varit betydligt skönare om de kunde få till en timma på förmiddagen och en timma på eftermiddagen. Men vi får se, som sagt.. De är små piggfjärtar. 

Åh vad det genast känns bättre när man fått gnällt av sig lite. Nu går jag och lägger mig! Godnatt 💋❤️
Kommentarer
Anonym

De sover inte bättre ute?

Svar: Jo de sover fantastiskt ute, vi promenerar nästan varje dag. Men så fort vi rullat hem eller stannar så vaknar dem :) men nu har de blivit betydligt bättre. De har sina tre powernaps under dagen igen. Men är vakna längre perioder emellan! ❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback