Elias & Elina!
De är såå himla olika våra barn, redan. Både i utseende och personlighet.. för personlighet har dem, helt otroligt att man redan kan se spår av deras starka viljor. Elias är väldigt ljus, som mig.. Men han är verkligen en Mini-Vlatko . Och Elina är lite mörkare, som Vlatko men lite drag från min sida.. Men de senaste dagarna har jag tyckt att hon liknar Vlatko mer och mer också. Så häftigt att se sin partner i ens barn och ett sånt litet format, det är kärlek det.
 
Elias hade en tuff start, trots att han är fullt frisk så var det en del provtagningar efter födseln då han hade lågt socker och rätt så liten kille, han fick dras med glukosdropp i ett par dagar. Men han har verkligen ätit upp sig och är numera lika glad i maten som sin syster. Mina älskade troll, som sagt.. Så olika!
 
 
 
Kommentarer
Helena

Så himla fina! Längtar tills jag får träffa er <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback