Fick en sån fin bukett med rosor av Hanna i förrgår ♥
 
Hej Hej! Det var menat att jag skulle ha postat detta inlägg redan imorse, men annat kom i vägen. Jag trodde aldrig att barnen skulle få till sin förmiddagslur, men tillslut så. Nu sover de så skönt i vagnen : )
 
Min dator kollapsade för ett par dagar sedan, och nu gäller det att sortera och spara alla bilder på annat ställe, trots att jag fotar så mycket som jag gör, så är jag sämst på att sortera och slänga suddiga bilder. Inte konstigt att min dator kände sig trött.. Men nu ska jag bara få tummen ur till detta, gud så tråkigt. Men det får liksom inte hända igen, så viktiga bilder som inlagda numera ♥ Och det känns som att datorn gav mig en varning..
 
Då var det Fredag, och hos oss väntas det tacos, såklart! Vad äter ni ikväll.. ?
.
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback