Sex veckor senare är jag här igen, på Östra.. I ett exakt likadant rum som kag förlöste barnen i. Nostalgi, och vilka underbara minnen som framkallas.. Och jag börjar komma ihåg detaljer som jag glömt av. ❤️ 

Jag har legat inlagd sen igår, saknar ihjäl mig efter barnen och kommer förmodligen pussa ihjäl dem när jag kommer hem. Jag fick en rätt så okontrollerad blödning och blev inskriven på specialförloassningen igen, allt verkar nu vara under kontroll men igår var det riktigt läskigt, och att prioritera sig själv och få ihop det med två små bebisar var inte de lättaste när man behöver vård. Men jag har haft fint sällskap av Camilla och Vlatko är en riktig superfarsa hemma.. ❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback