Ett mirakel, det är just vad det är. Vi väntar TVÅ kärleksbarn, och jag kan inte sätta ord på hur lycklig jag är. Jag kom på mig själv stå och gapskratta på toan häromdagen, när tanken slog mig.. "Vi väntar barn".."Vi har lyckats bli gravida" Jag vet att vi har kämpat i evigheter, men de sista åren så blev detta liksom som ett projekt, allt kämpande. Och jag hade nog ställt in mig på att.. "Vi är väl de som inte ska ha barn då.." Samtidigt som vi aldrig gav upp så kunde jag aldrig föreställa mig själv som gravid. Det fanns inte på kartan. Men nu är vi här, och ibland är det så jäkla overkligt, men samtidigt är det de mest naturliga i världen. Trots alla jobbiga veckor, så älskar jag att vara gravid. Och jag tänker ibland att jag aldrig kanske får uppleva denna känsla igen, så att jag tar den inte förgivet. Jag njuter av varje rörelse, varje symptom, varje köp, varje kilo. Att vi ska få TVÅ barn är helt otroligt, vi har sån tur.. Ett försök, en förlossning, ett syskon till den andra, ah.. Ni märker, det går inte att sätta ord på denna lycka. Hur mycket jag än vill!
 
 
 
 
 
 
Vi har varit så många som kämpat tillsammans på denna resa, nu som innan. De finns de som man trodde skulle finnas där, som försvann. Som aldrig frågade hur läget var! Medans dem som man förväntade sig minst utav, visade sig vilja hjälpa till på alla sätt och vis. Man har lärt sig en del om människan.
 
 
"Men det finns två personer som aldrig gav upp oss. Och här handlade det inte om ord, utan om handlingar, när man stått med gråten i halsen och velat ge upp. Hon har hållt min hand när jag har varit rädd, de har fått oss att skratta när vi behövt de som mest, skällt på oss när vi bara ville ge upp. . Och jag är övertygad om att vi inte hade varit där vi är idag om de inte vore för dessa, all denna tid, kärlek och stöttning kommer vi aldrig att kunna tacka för. Att ta en paus upp sitt egna liv, för vårat.. det är helt otroligt. Och jag tror på karma, allt detta fantastiska kommer komma tillbaka till er. Ni vet vilka ni är, fantastiska människor. Det finns inga som ni. "
Tina ♥ Boban
Kommentarer
ɑ n n i k ɑ
http://blogofphoto.webblogg.se

Så fina bilder :)

Svar: Tack! : ) ❤️
lindsey.blogg.se

Anonym

Oooo Linda du fick med att gråta medan jag sitter i ett väntrum med massor av människor 😭 😭 😭 lite pinsamt. Ni är värda varenda sekund vi har ägnat av er.Och när vi håller de små änglarna i varan famn behöver vi ingen tack, det är vi som ska vara tacksamma att de blev till 💜💙. Kram

Svar: Åh de var inte meningen 🙊🙈 haha! Men det är så vi känner, och de ska bli så himla kul att dela denna upplevelse med er när bebisarna kommer! ❤️
lindsey.blogg.se

Helenis

Så fint Linda! ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback