Phjuuu, äntligen hemma! Idag känner jag mig som en heffaklump, och de känns som att magen vuxit till de dubbla de senaste dagarna. Innan var den rätt liten, nästan obefintlig på morgonen och blev större framåt kvällen men nu är den liksom där hela tiden. Det kanske beror helt på hur bebisarna ligger från dag till dag, men idag är jag inte smidig alltså. 

Igårkväll tog vi ett varv på IKEA och fick inhandlat en garderob och tryckt i oss lite köttbullar : ) Ikväll har vi varit på födelsedagsfika hos Matilda som fyllde år igår, och jag äääälskar att köpa barnkläder (speciellt på sommaren/våren) så det blev självklart de som present : ) 

Nu orkar jag inte mer idag! Godnatt ❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback