Helgblommor ♥
 
 
Hello Babes. Hur mår ni? Jag har haft en tuff men en väldigt rolig helg, men jag märker att min kropp har börjat säga ifrån på riktigt. Idag kunde jag knappt stå rakt efter två timmar på stan, så fick lägga mig i två timmar.. Sen vart det bättre igen. De är svårt att lyssna på sin kropp när man samtidigt har så himla roligt.
 
Igår var vi och hejade på Sara som anmält sig till Tough Viking i slottskogen, vilka hjältar alltså. Sååå duktiga, var så imponerad. Och själv efterflåsade man i en halvtimma efter man hade promenerat till bilen : )
 
Ikväll har vi tankat härlig energi hos Bobi & Tina och nu är det dags att sova.
 
Hoppas ni haft en fin helg ♥
Kommentarer
Elaine Lilje
http://capricore.blogg.se/

Så himla fina bilder :) vilken underbar bukett!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback