Hallå där! Jag är så nöjd med håret, de hade inte kunnat bli bättre på en svullen preggo. Ganska kort dock, lite ovant! Men de absolut bästa var att bli ompysslad en stund, det behövde jag idag. Och hade det inte varit för att jag hade ett frisörbesök bokat så hade jag nog inte gått utanför dörren idag, imorse efter duschen upptäckte jag den första bristningen.. Och sedan den andra och tredje. Jag grät läääänge. Jag vet att kroppen förändras, av en perfekt anledning. Men de hindrar mig tyvärr inte från att bli ledsen.. För de blir antagligen fler, och större. Så ni förstår, jag behövde få känna mig fin med ny frisyr idag. Det lindrade : ) 

Nu har jag varit iväg och kollat på fotboll och är lite frusen, så en dusch och något att äta.. Sen sängen! 

Sov gott fina ni! 



Kommentarer
Helenis

Dom bleknar sen ❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback