Ikväll det Tacos som står menyn, igen : ) Men jag tröttnar aldrig.
 
Igår var jag hos barnmorskan, och allt var finfint! Järnvärdet är äntligen påväg upp, hjärtljuden var bra.. Förutom att de var lite svåra att höra då de sparkade på rätt bra därinne och de lät mest som smällar och oväsen. Tog mitt första SF-mått igår och de låg på 27cm. Helt lagom enligt barnmorskan. + 10 Kg nu, vilket också var godkänt. Med ca 10-15 veckor kvar så trodde hon på att de blir 20 Kg totalt. Jag tror mer, då man hört att kilona kan skena iväg i slutet.
 
Jag måste säga att jag fortfarande mår rätt bra, men barnen har nog varit i någon tillväxt de senaste dagarna för att jag har sovit nästan konstant de senaste två dagarna. Igår satt jag och grät för att jag vart så trött, för att man vill ju göra så mycket. Men energin finns liksom inte där alla dagar, Vlatko fick stoppa om mig och sen sov jag nog i fyra timmar.
 
 
Vad äter ni ikväll..?
 
 
Kommentarer
ɑ n n i k ɑ
http://blogofphoto.webblogg.se

Super mumsigt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback