Äntligen Måndag.. Eller?  

Hallå där! Helgen gick verkligen i ett, nonstop! Igår förmiddags var minstingen Johanna här, och gud så klok och smart hon är för att vara så liten.. Och som hon pratar! ❤️ 

Sen droppade spontantbesökarna in, Camilla & Jacki med barn och min bror med sina barn. Vilket resulterade i en typ 2 timmars fika i solstolen och grillmat innan solen gick ner. Så himla mysigt och spontant! Men idag ser jag ut som en liten alkis, min näsa är minst sagt röd! Haha. 

Ikväll är det min TV-kväll .. Eller imorgon med, ikväll härliga Parneviks och imorgon Svenska Hollywoodfruar. 

Tittar ni?

Mycket kul denna veckan, och alldeles i lagom takt för min del! : ) 

Och höjdpunkten av allt är ändå att Pappa & Ewa är påväg hem från Spanien. Vi har inte träffats sen i September/Oktober, och jag tror Pappa kommer påpeka att hans mage är mindre än min ( för första ggn ever ) Haha! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback