En midsommarbild på mig och mitt hjärta! 
 
 
Ah. Ikväll är jag heeelt slut, dagen började med att upptäcka en krossad bilruta på bilen, stressad till jobbet.
Med en provisorisk lösning bestående av en blå plastpåse på passagerar sidan fick jag tutat iväg. 
 
Som tur var mina arbetstimmar en piece of cake, gott sällskap och härligt tempo! Men sen vart de tillbaka till verkligheten, rattade hem biljäkeln igen.. Och att det var halvstorm gjorde inte det hela direkt roligare på motorvägen med den blåa påsen. HAHA! 
 
På tal om cake, så har jag nu denna kaka i frysen och väntar på att bre på de sista lagret med kaksmulor. Jag har noll ork idag, trött och sliten..Och lite bitter. Men ändå ska jag både baka och laga mat såhär dags. Helst samtidigt med : )
 
Jag gillar att laga mat, och jag behärskar det, men baka är något jag är värdelös på. Jag gillar inte att man måste följa ett recept efter punkt och prickar för att det ska bli bra, och inte kaoset som skapas i mitt kök heller! Men sisådär 4 ggr om året ger jag mig på det, lika besviken över resultaten varje gång (nästan) så efter ikväll lär de nog dröja ett tag, eller vad tror ni?
 
Receptet har jag hittat här och jag får nog allt återkomma med en rapport om hur kalaset smaka! ♥
 
Ha en fortsatt fin kväll!
 
 
 
 
Kommentarer
Isabell
http://isaedvardsson.blogg.se

Vilken fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback