DIY - Dessa ljusstakar rotade jag fram ur ett skåp, spraymålade dem och de blev som nya. 
 
 
 
Hello! Hur mår ni? Jag är ganska nöjd över tillvaron just nu, samtidigt väldigt nervös. Det är rätt läskigt hur snabbt livet byter spår. Förra veckan känslosam, ledsam och lärorik, det är viktigt att minnas vad som faktiskt är viktigt här i livet och inte. Men igår vände det, jag fick ett väldigt positivt svar på proverna jag tog i förra veckan, och för någon annan kanske detta är vardagsmat men för mig är det lycka. 
 
När jag strax innan semestern blev nekad till IVF pga cellförändringar och för högt TSH,  vart det som ett slag i ansiktet. Jag fick opererat bort cellförändringarna under semestern utomlands.. Och det ända som krävdes nu var att mitt TSH - värde skulle gå ner från 4 till under 1. Och nu ligger jag på 0,5. Woop Woop! Bollen är i rullning och jag har nu börjat med mina tabletter för framtida IVF. Nu håller vi bara tummar och tår att allt går vägen denna gång, att IVF blir av och att vi faktiskt har tagit itu med alla problem och åkommor innan.
 
Om det blir ett barn, ett befruktat ägg eller ens några ägg, det tar vi då.
 
Ett steg i taget.. En dag i taget. ♥ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback