Hello! Klockan är strax efter 20 och det är kolsvart ute, me don't like.. At all. Idag har jag haft en sjukt produktiv dag, bilen är på lagning, tagit blodprov, mötte upp min brorsson efter skolan och åkte till stan på dejt, det vart en väldigt sen födelsedagspresent som bestod av utlovad shopping och häng. SÅ MYSIGT! ♥ 
 
Jag fick kikat på tapeter och fick lite prover med mig hem, jag trodde aldrig att det skulle vara såhär svårt att välja en jäkla tapet, det finns så mycket fint! Helt galet. Men jag har bestämt mig för att det ska göras ordentligt, väljas ordentligt och inte bli halvgjort, så nu får vi faktiskt lov att vara kräsna. 
 
Jag lär drömma om tapeter inatt ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback