Hallå?! Ekar det här inne eller..? Ikväll har vi tre små korvar sovandes hos oss, och jag kan inte riktigt komma till ro. (Kollar om alla andas med ca 30 minuters mellanrum) 
 
Jag var och hämtade den underbara bakelsefluffelifluffkjol hos Jennie tidigare ikväll. Som hon har slängt ihop (sytt med kärlek) Som jag har tänkt använda på en liten nyfödd tjej, vid fotografering. Dock vet jag inte om Ebba eller hennes mamma är med på detta ännu, men jag kan ju inte hålla mig, så söt och Jennie är så duktig.
 
 
/ exhalterad och stolt. Godnatt! 
 
 
 
Kommentarer
Jennie

Tack kära Linda för dom charmerande ordvalen, allt jag gör gör jag med kärlek och jag hoppas att den kan bli lika fin på bild som jag föreställer mig i mitt lilla huvud 😉 den ser lite ut som sockervadd och kan ju inget annat än att bli sockersöt på bild med din talang 😘

Svar: Ja, de är därför du är så grym.. Just för att du gör de med kärlek. Och de märks! I allt från din matlagning, bakverk och konstverk.
Kommer fler beställningar snart :D ♥
lindsey.blogg.se

Helenis

Längtar!! <3 vi kanske får åka hem på torsdag faktiskt! Hör av mig!

Svar: ♥ Gör det! Men se till o må bra först.
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback