'
Det var inte ljust imorse när jag steg upp för att skämma bort våra gäster med en rejäl frukost, innan de skulle till skolan och Vlatko till jobbet. Det sista Nilas sa igår innan han somna var; "Linda, jag kan väl få ägg till frukost imorgon?" Sagt och gjort.
 
Jag har glömt berätta, eller det har jag väl egentligen inte.. Men jag behöver smälta en del saker innan jag delar med mig av dem, jag åker till Makedonien den 28:e (!!) Vårat IVF försök är bokat, jag har börjat med tabletter och i nästa vecka börjar jag med sprutorna. Det är blandade känslor, som jag inte riktigt kan sätta ord på ännu. Efter att förra planerade försöket blev inställt så vågar man ju inte riktigt hoppas ännu ♥ 
 
Kommentarer
Jessica
http://jessicaviktoriajohnsen.blogg.se

Men va kul! Håller såklart tummarna stenhårt. Kram

Svar: Tack fina Jessica! ♥ Kram!!
lindsey.blogg.se

Helenis

Tur att jag har ipaden på sjukhuset så jag kan läsa din blogg, fina Linda!

Riktigt roliga nyheter! Kommer tänka mkt på dig! Du är så grym och stark!

Hoppas vi hinner träffas innan, fotografering eller inte - spelar ingen roll bara vi kan catcha up!!! <3

Svar: Åh! Jag tänker på er och ni är så starka och grymma ♥ Längtar efter att få träffa lilla Ebba, men de får ta sin tid, huvudsaken är att hon och ni mår bra! Allt annat kan vänta!
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback