Hej säger jag med en selfie, påväg till jobbet! Igår var jag och tog en kaffe (varm choklad för mig) med min vän och kollega Amanda efter jobbet, så mysigt! Och jag ser fram emot en mysig höst och vinter med middagar och fikor (är de ens ens ett ord?) 

Jag är lite sugen på skidåkning med faktiskt! Men vi får se, prioriteringar och tid får avgöra. Just nu är det ju väldigt oklart hur de närmsta månaderna ser ut! 

Tack återigen för all pepp kring förra inlägget! Och jag kanske vart lite otydlig, jag åker till Makedonien nästa vecka för ett IVF försök, vårat första där. Efter väldigt proffsigt bemötande och vård vid tidigare besök så bestämde vi oss för detta. Vlatko får stanna hemma, då vi ordnade allting med hans prover redan i somras, vilket kan bli tufft. Känslosamt och utan min stora kärlek. Jag åker med min vän Tina, vilket jag har gjort de tidigare gånger med. Hon är en enorm trygghet för mig och vi är så tacksamma över att ha en sån fin vän så nära! 


❤️ 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback