Hej på er denna ljuvliga krispiga Fredag!
Jag är påväg till jobbet, och slutar relativt tidigt idag. Helgen är fullspäckad av roliga planer och jag önskar sååå att jag hade denna fredagskänsla varje Fredag, för den är ju helt underbar! Men så blir de tyvärr inte när man jobbar varannan helg. 

På bilden ovan försökte jag få en rättvis bild på mitt nya mobilskal, gick sådär. Men nu till frågan, någon som haft samma problem som både mig o Vlatko.. Min batteritid har helt plötsligt blivit helt bananas, den laddar ur ovanligt fort och har man inte i laddaren under natten så dör den och man försover sig, trots att man ligger på 100% ett par timmar tidigare och till och med satt den på flygplansläge. 

Och detta var något som började i samma veva som IPhone 6 släpptes, de kan väl inte vara så fula att de skapat en bugg för att man ska kasta sin telefon och köpa sig en 6:a? ELLER? 


Kommentarer
daniela
http://ddanielas.blogg.se

SÅ snyggt skal!!

Jessica
http://jessicaviktoriajohnsen.blogg.se

Så höll min telefon också på nyss. Har du provat att stänga av den en stund och sen starta om den? Funkade för mig! Kram

Svar: Nja, har väl gjort det ofrivilligt när den dött hehe.. Men ska testa! ♥
Tack hjärtat, hoppas ni mår bra!
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback