Phjuu..Helt slut! Jag har flängt runt konstant heeeela dagen, och man kan tro att jag kommer att vara borta i ett år, med tanke på alla kramar, lyckoönskningar och vänner jag har träffat idag ♥ 
 
Efter att jag varit hos Camilla och fikat begav jag mig till netto och fyndade korgen ovan, som jag suktat efter på andra ställen och fick för knappt någon peng alls. Supernöjd! Sedan åkte jag till Tina som fick ta dagens spruta på mig, och sedan ytterligare en fika hos min bror, där min andra bror med kids befann sig. MYS!
 
Och kvällen avslutades i soffan med Vlatko och Hanna och piiiiiizza! 
 
 
Godnatt ♥
 
Kommentarer
zeb
http://zebgra.blogg.se

Låter som ett härligt avslut på dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback