Tjena mina små blåbär! Här sitter jag i väntrummet hos tandläkaren och surfar medans Tina plågas. 

Ultraljudet idag gick bra, och de första läkaren sa var "supeeeeer" vilket vi alla förstår vad de betyder, oavsett språksvårigheter. Det syntes ett par mogna och fina ägg på skärmen och nu ska jag fortsätta med GONAL-F (spruta) helgen ut, tillsammans med en annan spruta som hindrar äggen från att lossna, alltså hindrar ägglossning. Så nytt ultraljud är planerat på Måndag. 

Men slocknade en stund förut, och efter min powernap gick min mage bananas, vilket kan vara en del av biverkningarna av sprutorna, och de hoppas vi innerligt att de försvinner, de är inget jag orkar med just nu : ) 

kul , idag mötte vi Svenskar i väntrummet på Sistina med ❤️

Nu är de min tur att hand om Tina här!  😃 

Kommentarer
Jessica

Åh håller alla tummar o tår. En tår rullade nerför kinden.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback