Hej vänner! Ännu en dag tillbringad på stan bland alla butiker och shoppingcenter. Jag älskar verkligen shoppingen här och blev i extas när jag såg utbudet av allt julpynt, men får hejda mig. Denna gång har vi inte en hel bil att fylla, utan endast EN resväska. 

Det har varit strålande sol här idag och trots att hösten är här så bjuds det på fina ljumna dagar än så länge, kallare mot kvällen såklart. 

Det luktar så gott, de eldas överallt hemma hos folk och hela staden luktar vedeld! .. Tänkte på det idag när vi satt i bilen, att det är lite underligt att vara här när de inte är 37 grader och man går runt osminkad i flipflops hela dagarna, och bilen luktar inte bränd rumpa när man sätter sig på skinnsätet. 

.. Imorgonbitti ska jag på ultraljud och jag ska försöka hålla er uppdaterade! ❤️

Godnatt! 




  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback