En förväntansfull tjej utanför kliniken 


Hallå Hallå från Makedonien! Vi kom hit sent, natten till idag och idag har man varit lite tom i bollen emellanåt. 

Vi gjorde lite ärenden på stan under förmiddagen och kikade i butiker, och ikväll har vi klämt på bebislår och fikat! 

Men under eftermiddagen var vi på kliniken där vi stämde av och tog sprutor. På Fredag ska jag på ultraljud och då vet vi mer hur läget ser ut.. ❤️

Nu är jag helt slut, men ville lämna en lägesrapport till er ( och mig, för att minnas och ha koll på dagarna ) 

Kommentarer
Jessica
http://jessicaviktoriajohnsen.blogg.se

Va kul att du uppdaterar oss! Tänker på dig hela tiden. Lycka till på ultraljudet imorgon. Kram <3

Svar: Jag ska försöka : ) det kan vara "kul" att ha lite dokumenterat! Tack så mycket Jessica! ❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback