En äggfrukost borde väl vara nyttig för äggen? Make sense : ) 

Att vila är inte riktigt min grej, det har jag redan konstaterat efter 2 dagar.  Men ett måste : ) 

Av erfarenhet så trodde jag att det var slut på medicinering och sprutor efter insättning av embryon. Men icke, här gör vi allt för att de ska fästa och skapar alla förutsättningar för en förberedd livmoder. 

Jag tar ca 8 tabletter dagligen, en spruta i magen varje kväll och en i baken var 4:e dag. Det är allt från aspirin, vitaminer, blodförtunnande och folsyra. Och progesteronspruta i baken. 

/ett litet tycka synd om mig inlägg ( ja, jag vet att allt är värt det)  ❤️
Kommentarer
Linda

Håller alla tummar och räknar ner med er!
Känns väl på ett sätt gött att faktiskt kunna göra något under väntan till plusdagen? Alltså äta tabletter och ta sprutor är ju jobbigt men ändå en fysisk sak att hänga upp sig på och utföra.. Hoppas att du missförstår mig rätt nu....
Så skönt att ni tas om hand!

Svar: Åh förstår precis vad du menar, som att man får en liten hobby och ett projekt? Haha! : ) Kram! ❤️
lindsey.blogg.se

Linda

Precis!
En hobby man kan hänga upp sig på! (Borde skaffa mig en sådan).


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback