Hej! Först vill jag försäkra mig om att ni sitter ner? : ) 
Vi har ett positivt resultat att dela med oss utav och vi är så otroligt glada, tacksamma och förväntansfulla, men tillåt mig tillägga försiktiga. Vi har aldrig tidigare fått ett plus på stickan och detta är helt otroligt, vi tar en dag i taget och hoppas på att den/dem vill hänga kvar. Men nu vet vi att vi kan bli med barn (!!)
 
..Och inte kan vi hålla detta för oss själva heller, så som ni har stöttat, peppat och hållt tummarna ♥
 
Men som sagt, en dag i taget.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Nina dahlgren

Grattis gumman! 🙏👏Vad glad jag blir för er skull. Klart du kan bli gravid! Som du säger ta en dag i taget nu. Och ta det luuuuuugnt!!! Jäs i soffan och tänk ' guldfisk'.
Men vänta inte tills v12-13 innan du gör första ultraljudet. Det är ett plågeri att vänta i ovisshet så länge. Du kan se hjärtljud i v7-8 nån gång. Säger dom att dom inte vill göra det på dig då så drar du bara till med att du har ont i magen och du är orolig. Då har du rätt att få göra ultraljud.
Hur känns det nu då? Illamående? Svullen? Jag kunde inte knäppa byxorna redan vid v7. Livmodern ändrar ju form till rund och stor som en apelsin nästan direkt. På dig som är så smal syns säkert en kula snart 😘

Svar: Tack Nina! 😘 Det är verkligen helt otroligt detta, nu har vi verkligen fått ett bevis på att det funkar, och det är en sådan lättnad!

Jag har verkligen lärt mig att slappna av under sjukskrivningen, och ska fortsätta i det modet har jag tänkt. Allt annat kan vänta! 😁

Verkar som att jag får ultraljud redan om två veckor! Spännande. Och påtal om mage så är den redan lite svullen hehe, kan bero på överstimuleringen, kortison eller alla extra timmar i soffan som det har blivit 😹

Kram till er och tack för att ni trott på oss under denna resa, ni har gett oss hopp ❤️
lindsey.blogg.se

Anonym

❤️❤️❤️

Anonym

De va från mig mitt namn syntes inte 😘 /Sara

Svar: Min Sara!!!! ❤️😃
lindsey.blogg.se

Jessica Johnsen

Å vad underbart! Blir så glad för eran skull. Ni är såååå värda detta! Äntligen blev det eran tur!
Förstår precis den lyckan ni känner just nu. Ta en dag i taget och njut så kommer detta gå vägen.
Massa kärlek till er ♥
Kram

Svar: Ahh lyckan är obeskrivlig, men ändå så försiktig! ❤️ Vi är så glada för varje dag som går!

Kärlek till er och tack för allt Jessica! Du har varit en klippa , och hoppas du finns kvar när jag ber om råd kring detta istället? 😘😁😳
lindsey.blogg.se

jen

du vet ju redan vilken lyckostorm ni gav oss genom smset, men jag måste skriva det här en gång till! Äntligen slog våran önskning in 💝 ni är SÅ värda det efter ha kämpat så länge! Pyret håll i dig 😍😍

jen

du vet ju redan vilken lyckostorm ni gav oss genom smset, men jag måste skriva det här en gång till! Äntligen slog våran önskning in 💝 ni är SÅ värda det efter ha kämpat så länge! Pyret håll i dig 😍😍

Svar: Ahh jag kunde ju inte låta er hållas längre! (2 dagar) 😹

Detta är så fantastiskt, vi kan! Jag måste nypa mig i armen ett par ggr per dag!

❤️ Tack älskade ni!
lindsey.blogg.se

Emelie Svedholm

Tjohooo!! Underbart att läsa detta Linda! Gud va glad jag blir för eran skull.. Tänk nu bara på er själva och njut av plusset! Vi fortsätter att hålla alla våra tummar.. Stor kram till dej!

Svar: ❤️❤️❤️❤️ tusen tack! Och tack för all pepp under alla dessa år!!
lindsey.blogg.se

Emelie Svedholm

Tjohooo!! Underbart att läsa detta Linda! Gud va glad jag blir för eran skull.. Tänk nu bara på er själva och njut av plusset! Vi fortsätter att hålla alla våra tummar.. Stor kram till dej!

Svar: Tack Emelie! Hoppas verkligen att det är våran tur nu, jag vill inte tro annat ❤️😃

Håll tummarna! Hårt. Puss på er!
lindsey.blogg.se

Emelie Svedholm

Tjohooo!! Underbart att läsa detta Linda! Gud va glad jag blir för eran skull.. Tänk nu bara på er själva och njut av plusset! Vi fortsätter att hålla alla våra tummar.. Stor kram till dej!

Ann-kristin Norberg

Lycka :-) nu håller vi tummarna att de går hela vägen och att ni får minst sexlingar, kram

Svar: Tack 😃❤️ Det hoppas vi med, och vi är så glada! Blir det sex st , så lämnar vi iaf två stycken hos er! Haha. Kram!
lindsey.blogg.se

A-K och Säther

Fantastiskt häftigt att se den bilden med stickan! Vi håller alla tummar vi har för er och är sååå glada för er skull! Storkramar från oss till er😘❤️

Svar: Åh tusen tack härliga ni! ❤️😃

Hoppas vi ses snart! Kram!!!
lindsey.blogg.se

EvelinaStyhre

WOW Linda jag ryser på hela kroppen ! skall hålla alla tummar jag har för att allt skall gå bra för er ! TUSEN Grattis =)

Svar: 😘 Evelina! Håll dem hårt, så hååååårt! och tack! Hoppas ni mår bra!
lindsey.blogg.se

Amanda
http://amandaslifestyle.blogg.se

Helt fantastiskt! Har suttit och skrollat igenom dina kategorier angående barnlöshet då jag såg din blogg på förstasidan och har till och med fällt en tår, men tänk vilken hjälp man kan få i detta landet när man försökt i ett år, och ni fick era två små tillslut även om det måste ha varit en lång och kämpig resa på alla plan. Önskar er all lycka och stor kram :)

Svar: Vad fint skrivet och skönt att det kan beröra, för det har verkligen varit tufft! ♥
Men det var faktiskt inte speciellt mycket hjälp vi fick här i Sverige. Utan alla Operationer och sista IVF försök gjorde vi utomlands.

Tack så mycket för lyckoönskningar! Kram ♥
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback