Tack bror & Hanna! Precis vad som behövdes nu, ett uppiggande spa-kit ♥
 

Jag har hållt mig på avstånd, för att jag i nuläget inte riktigt kan sätta ord på mina känslor. Jag har även varit en riktigt kass vän, inte hört av mig till någon. Men jag har inte riktigt orkat. Hoppas ni väntar kvar på mig ♥
 
Vi har alla förutsättningarna för ett lyckat försök denna gång, nu handlar det "bara" om oddsen och ödet. Jag har tänkt att skriva lite mer kring medicinerna jag tar någon dag, för att denna gången har vi nog fått all hjälp som är möjlig att få.. Vilken känns skönt, för att om detta resulterar i ett misslyckat försök, så finns det ingenting vi kunde ha gjort annorlunda, eller som vi gjort fel. Och det känns så jäkla bra, att slippa ha samvete över något sådant, som man inte kan rå för i efterhand.
 
.. Ett par viktiga punkter som sätter ribban högre denna gången
 
♥ Tsh-värde 0,5
♥ Opererat bort skiljevägg uterus subseptus
♥ Två fina embryon
 
Kommentarer
Helenis

Håller mina tummar för er HELA tiden!! ❤❤❤

Jen

vi finns här jämt, tänk inte på att höra av dig och sånt nu utan gär vad du behöver göra nu istället. ❤️

Svar: Tack hjärtat! ❤️😘
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback