Hallå Hallå! 

Efter att ha sovit nästintill hela dagen så är jag fortfarande lite yr i bollen. 

Imorse vid 9 fick jag ett eget rum, Tina fick vänta i väntrummet. Jag fick hoppa i mitt fina sjukhusnattlinne, och just där blev jag inte liiite nervös. Det var som att jag var påväg att fly från mig själv.. Jag fick smått panik och ville därifrån, men när de var min tur att promenera in i rummet för äggplock så vart det bara att torka bort tårarna.

Jag berättade för sköterskan som satte drop att jag var väldigt nervös, vilket jag aldrig brukar erkänna när de frågar hur jag mår. Men hon stannade vid min sida hela tiden och vi småpratade på engelska om metoder i Sverige och mina tidigare operationer i Makedonien. 

När läkaren kom in så förberedde hon sprutan för att söva ned mig.
Jag tittade på tvn där min puls visades, och när läkaren och hans team kom in då låg jag på över 100.. Sen slocknade jag. 

Jag vaknade upp på mitt rum ( vilket jag var väldigt tacksam över, gillar inte rummen man ligger i under uppvak) Och i samma sekund som jag vaknar till hör jag hur Tina kommer in i rummet, och vilken lättnad jag kände över att ha henne nära igen ❤️ 

Resultatet blev 17 ägg och molande värk, fick åka hem ganska snabbt efter uppvak men väl hemma sov jag i måååånga timmar. 

Imorgon får jag veta mer gällande hur många som blir befruktade och så vidare! Men jag/vi är supernöjda med dagen och 17 ägg är fleeeeer än väntat! ❤️
Kommentarer
Jessica Johnsen

17 ägg!!?? Herregud vad bra! Jag fick 3 förra gången! Vilken dos har du haft på sprutorna? Skönt att de gick bra! Nu håller vi tummarna att de blir många befruktade. Tänker på dig hela tiden! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback