Tjena! Dra och bada vad trött jag är. Jag har haft fruktansvärt svårt att somna de senaste 3 nätterna och det liksom kliar inuti benen, som att de vill ut o springa med mig. Precis sekunden innan jag är påväg att somna så rycker de till och jag kan inte ligga still, frustrerande.. Och tror på allvar att jag kommer upp sömnen om de håller på inatt med. För nu skulle jag kunna somna ståendes..

Idag har vi varit och fixat naglar och hår, en riktig mysdag! Och inga läkarbesök. Ikväll 23.30 ska jag ta en spruta sedan är jag fri hela onsdagen fram till ägguttaget på Torsdag. 

Och här blir jag nedsövd vid utplock, jag ska verkligen inte klaga.. För de är jäkligt skönt att slippa smärtan, men är samtidigt så trött på att bli nedsövd och rädslan inför det. Och jag har inte mått så bra de senaste gångerna efteråt..

Men jag tror helt enkelt att jag förträngt/glömt av hur ont jag har utav ägguttaget, så därför förstorar jag upp det hela! 

/Linda, som är lika trött som hon ser ut! Men ville visa ett livstecken och hennes nya  hårlängd. 
Kommentarer
jessica

Riktigt fint. Passar dig ♡

Svar: Tack! 😃❤️
lindsey.blogg.se

Lina G

Vad fint! Passar dig riktigt bra. Vi är med dig i tankarna här hemma i Sverige och håller alla tummar 💕

Svar: Tack så mycket fina Lina! Hann aldrig med att fixa skivan innan jag åkte och nu kanske de dröjer lite så du vet, men har inte glömt den : )

❤️ Tack för tummarna !
lindsey.blogg.se

Jessica Johnsen

Fiiiiint! Har tänkt på dig hela dagen idag. Hoppas äggplocket gick bra.
Kram ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback