Hej! Två embryon är insatta och det var så häftigt vid insättningen, det var som att det blev ett litet stjärnfall på ultraljudstvn när han satte in dem och de är ingenting jag sett innan, de hurrade och sen vart det klart! Fått vila på kliniken i en timma och om ett par timmar tar jag flyget hem till Sverige och min underbara Vlatko. 

Denna gången gör vi allt tvärtom, allt. Och de tänker jag fortsätta med. Läkaren har ordinerat vila och sängliggandes. 

Detta kommer vara de längsta 14 dagarna i mitt liv (precis som de andra gångerna, fast liiiite mer spännande denna gång) 

Och för att behålla mitt psyke så kommer jag (nog) inte att blogga om det mer. Inte om påhittade symptom eller annat. Men fortsätt gärna hålla era tummar! 

❤️
Kommentarer
Jessica Johnsen

Å vad glad jag blir för eran skull! Håller tummarna stenhårt. Välkommen tillbaka hem ❤️

Helenis

Håller tummar och tår! <3

Svar: Åh tack! ❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback