Vilken härlig dag! Hann med en promenad imorse och ytterligare ett blodprov, det går på rutin nu..Jag hoppar upp i stolen, berättar min historia för de härliga sjuksköterskorna på vårdcentralen, historia går på auto, det är som att någon trycker på play och så är jag igång med babblandet.
 
Parabolantennerna viks ut och de sköterskor som egentligen håller på med annat vill också höra, när jag hoppar ner från stolen har jag sagt mitt, blodprov är taget .. Får en klapp på axeln, en rejäl handskakning med lyckönskningar och jag fick prata av mig under två minuter med folk som förstår samma medicinska begrepp som mig och som heller inte alltid är så nöjda med svenska sjukvården. 
 
 
Nu ska jag jobba och fram tills 20. Njut i solen åt mig fina ni ❤️
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback