Från gårdagens gravidfotografering, Malin! 
 
 
Hej! Alltså jag hade en sådan himla härlig ledig dag igår att jag nästan svävar på små rosa moln, och idag är jag liiite bitter över att jag ska jobba och att det är sååå fantastiskt väder ute. Jag åkte till Elnaz en sväng igår och hängde på deras terass, det urartade i vattenkrig och jag kan faktiskt inte svara på om det var vi vuxna eller lille Victoria som hade roligaste. Man torkade iaf på 1 minut : )
 
Hade en jätterolig fotografering med en sådan härlig människa, det är nog det bästa med fotograferingen.. Att man får träffa så härliga människor och får utbytt så mycket tankar och funderingar kring livet på samma gång.
 
Kvällen avslutades på bryggan vid älven tillsammans med Sara och Sally, en flaska vin och jordgubbar. 
 
 
Livet ♥
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback