Hello! Är tillbaka på jobbet sedan en vecka tillbaka, det känns bra men jag lyssnar på min kropp och varningssignalerna. 
 
Ca 44 dagar kvar tills vi åker, på Fredag börjar jag med tabletter och sedan sprutor som vi lyckats få tag i härifrån, allt sådant har klaffat så jäkla bra och allt är tack vare våra hjältar, jag kommer aldrig kunna sätta ord på hur tacksam jag är för all hjälp vi får från Tina och Bobi! 
 
Men såklart är det motgångar med, fick svar från cellprovet vilket visade grava cellförändringar och fick i förra veckan göra ett nytt test och det var fruktansvärt, och då har jag ändå genomgått ett par undersökningar/operationer under åren, men tror inte allt gick rätt till så ska inte skrämma upp någon. Detta provsvar verkar vi inte få förän vi har åkt, så mitt mission nu är att ringa varje dag och tjata. För tydligen har detta provsvar en avgörande roll för om det blir Ivf eller inte. Att det inte bara kan vara enkelt någon gång är lite komiskt! Men vi tar en dag i taget och jag ställer in mig på ivf hur som helst, något annat har jag inte tid att tänka på! 
 
 
Nu önskar jag er en fantastisk Onsdag! Tack för alla fina ord som trillar in, och all pepp från er som är i liknande situationer! Jag visste att min öppenhet någon dag skulle hjälpa någon annan : )
 
 
Kram! 
Kommentarer
victoria

Du är så jäkla modig o en inspiration!! Heja dig/er!! Massa lycka till kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback