Från gårdagens fotografering. Härliga & glada Walter! 

Förra veckan var tuff, många käftsmällar och det blir ingen IVF i Makedonien nu i sommar. Jag fick kassa svar från cellprovet och även mitt TSH och detta ska vara återgärdat innan nästa försök. Jag blev mentalt nerbruten , för att jag hade sett så ifram emot denna resa. Men efter aggressioner och ledsamhet så är jag ganska tacksam över att de faktiskt tar min kropp på så pass stort allvar att de faktiskt inte vill göra IVF under dessa förutsättningar, det speglar proffsighet och att de är kunniga på sin sak. 

Det kan man tyvärr inte säga om Sahlgrenska, där de inte finns en ända notis om något TSH prov i journalen under fyra IVF försök. 

Efter många om och men så reser vi ändå, men endast för att lappa ihop oss själva, ta hand om varandra och för att planera nästa besök. Så om ca 2 veckor rullar bilen mot värmen ❤️ 


Kommentarer
Jessica

Men fy vad ledsen jag blir när jag läser detta! Tycker verkligen att ni redan fått gå igenom tillräckligt och bara borde ha tur resten av livet!! Jag hoppas ändå ni får en fantastisk resa. Ta hand om varandra!! Och ge aldrig upp hoppet, för en dag är det er tur. All kärlek till er ♥♥♥♥♥

victoria å

Åh dt smärtar att läsa.. jag hoppas innerligt att dt ordnar upp sig för er inom en snar framtid, dt förtjänar ni! Blir så jäkla förbannad över bristen inom vården kring detta ämne. Jag vet hur dt är att bli bemött på oproffsigt vis o dessvärre verkar dt som att dt är lättare att vara otrevlig än trevlig när man bemöter sina patienter. Vi går numera på Nordic IVF kliniken o där är dem helt fantastiska än så länge. Jag lämnade nytt TSH prov i onsdags efter ökad dos o fick besked redan i torsdags att dosen ökas ytterligare för att nå ultimata nivån inför IVF:en i augusti. Jag sänder er tankar o lyckönskningar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback