HEJ! En uppdatering från ett idag ganska molnigt Makedonien, men helt okej för mig då jag blivit alldeles för bortskämd med solen här och var på en vattenpark igår, vistades flera timmar i solen.. Runt 35 grader och INGEN solkräm med mig,
 
Vi har de superbra här, har hunnit med ett par dagar i Grekland med : )
 
Trots tidigare inlägg om inställt ivf försök så har de blivit en del läkarbesök inför nästkommande försök, så att allting är nu förberett inför något som kanske blir till vintern. Och jag bestämde mig för att operera bort cellförändringarna här och inte hemma, har inte ens fått en operationstid hemma ännu. Jag opererar mig imorgon och det känns betydligt säkrare än att göra det hemma. Jag har fått bilder och ultraljudsbilder från den senaste operationen här, då de tog bort en skiljevägg och rättade till livmodern som tidigare var hjärtformad. Den är nu helt återställt och det kändes skönt att få "se" det med egna ögon.
 
Jag har världens bästa läkare här och jag känner verkligen (trots språksvårigheter) att han gör allt för att vi ska få en chans till att lyckas med detta.. ♥
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback