De dagar jag inte är en fenomenal hemmafru, ambitiös på jobbet, världens bästa vän som har tid för precis alla hela tiden.. Så drabbas jag av svackor och perioder då mina dåliga vanor tar över, och idag har vi ett sådant typiskt exempel; Hemkommen från arbetet ca 2 timmar efter jag egentligen slutat, ögonen går i kors. Jag funderar på att ta en liten nap innan jag ska sätta igång med lite viktiga saker som behövs vara gjorda senast typ igår. Men istället för att ta tag i detta "viktiga" eller ta en nap så sätter jag igång med ALLT annat för att inte göra det jag egentligen borde, och såhär är det ofta.. Så jag tvättar två maskiner tvätt, brassar ihop lite champinjonsoppa, diskar, duschar, städar lite till, bakar scones..Fikar en stund framför tvn, hänger med telefonen i örat i ca en timma, ringer till Spanien för att se hur Pappa har det. 
 
Men såhär duktig är jag ju aldrig annars? Bra med deadlines kanske. Beror på hur man ser det : )
 
NU ska jag ta tag i saker och ting, sen är det natten för mig. Godnatt ♥
 
Kommentarer
olivias | mode, foto & vardag
http://olivias.webblogg.se

mums!

leavanny.blogg.se
http://leavanny.blogg.se/

Gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback