...Ni vet den där känslan man kan ha ibland, att åh.. "vad skönt det hade varit o vara lite sjuk" Man föreställer sig levande ljus, film, serier.. varmt te och kanske en påse chips? Alltså nej. Efter gårdagens arbetspass så brast det, natten till idag var fruktansvärd. Så fort jag somnade så knuffade Vlatko på mig och sa att det lät som att jag inte kunde andas, och så fortsatte det.. Idag har jag legat med feber hela dagen, helt ensam. Och orkar man tända några ljus då? Måla några naglar? Köpa några chips eller göra sig en kopp te? NEJ! Så nu jinxar vi inte med några sådana tankar i fortsättningen, för att det är inte ett dugg mysigt att ligga i en hög av snorpapper.
 
 
/Villeegentligenbaraattniskulletyckalitesyndommigidag
Ps.Tydligenhäftitgtattskrivasåhär.ds 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback