Glada Edward ♥
 
 
 
Godmorgon! Nu är hösten här på riktigt och vi kan nog säga adjö till sommaren. Idag är en sådan dag man önskar att helgen var en dag längre och önskar att man hade njutit ett par timmar i soffan när man väl kunde, men istället så körde man i 110. 
 
Jag håller på bli galen här, inför resan till Makedonien behöver jag få reda på min blodgrupp och det verkar nästintill omöjligt. Jag har suttit i telefonsamtal i två dagar , det är ju mitt blod och MIN blodgrupp. Vad är det som är så hemligt med den. Jag är så frukansvärt trött på att allt ska vara så komplicerat.  I Makedonien så krävs det ett test för att veta vilken grupp man tillhör i samband med att man tar körkort och står även på körkortet. Skulle det hända en olycka så vet ambulanspersonal mm. direkt.
 
Jag har till och med opererats under ca 8 timmar på Sahlgrenska för två år sedan, och ändå finns inte min grupp i journalen. 
 
Nu ska jag springa till jobbet, ha en fin Onsdag kära ni! ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback