Vi är er evigt tacksamma för all hjälp.
 
Oj! Så trött .. Och egentligen inte läge för att uppdatera bloggen efter så lång tid, borde lägga mig. Men det känns som att det aldrig blir av annars, jag gillar inte att blogga från mobilen och min dator brummar som en traktor vid användning. Så bidra till en ny dator så kommer fingrarna glöööööööööda och inläggen kommer att rulla. Riktigt så är det kanske inte, det handlar även om tid , lust och prioriteringar.
 
Jag har ibland svårt att sätta ord på mina känslor och det är just det jag känner just nu, mycket känslor. Jag är en erfarenhet rikare, som jag tänker på varje dag. Månaden vi var borta i sommar, var verkligen bra för mig. Detta är nog första gången i mitt liv som jag känner mig vuxen. Jag försöker sluta göra allting så komplicerat och bara leva, jag tillåter inte käppar i hjulen och försöker att komplicera till saker så lite som möjligt. Allt är möjligt, så är det bara. Jag lever fortfarande lite efter semester feelingen och jag hoppas på att det fortsätter under hösten. För jag njuter verkligen..
 
Vi får ingen hjälp med operation här i Sverige, alls. Tragiskt men så är det, och jag har varken ork eller tid att bråka med läkare. Så, så som det ser ut nu så reser jag iväg i Oktober igen. c'est la vie
 
 
 
Kommentarer
Emelie
http://Minbebis.com/blogg/mammaemelie

Men va, får du ingen hjälp med operationen!?
Ååååh va ledsen jag blir för eran skull..
Va är det som händer då, varför vill de inte operara?
Såklart du ska åka tillbaka och göra den där istället, känns så ledaamt att du inte får den hjälp du behöver här i sverige bara!!
Tänker på er vännen! Kram'.


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback