Bilder från en härlig höstpromenad i Söndags.
 

Nu är resan bokad och om en vecka åker jag tillbaka till Makedonien, denna gång är det jag som ska opereras och Vlatko stannar hemma. Nu hänger allt på min kropp och ifall den väljer att samarbeta så att allt blir av : ) Ingen press Linda, ingen press.
 
Igårkväll låg jag och läste ett par solskenshistorier angående hysteroskopi och graviditet och blev så varm i hjärtat. Det verkar som att de flesta väljer att göra denna operation utomlands då Sverige inte alls vill samarbeta i denna fråga..
 
Nu måste jag sticka till jobbet, ville skriva av mig lite bara. Nervigt och pirrigt.
 
 
 
Kommentarer
Jessica
http://jessicajohnsen.blogg.se

Tänker på dej/er så ofta!! Spännande att resan närmar sig. Sjukt dåligt bara att de inte hjälper dig i Sverige. Håller tummarna att allt går kanon. Kram <3

Linda
http://www.lindsey.blogg.se

Fin du är! Jag tänker på er med, och lille Liam! Vi får ses någon dag : )

Ja men eller hur, helt sjukt att det är "lättare" att boka en resa och operation än här! De är verkligen helt fantastiska och allt är så okomplicerat! ❤️Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback