Godkväll! Nu befinner jag mig i ett varmt Makedonien, två månader sedan vi sågs sist och jag svävar på moln av nostalgitripp.. Samtidigt som även denna resa är ganska overklig. 
 
Vlatko är kvar hemma och jag klarar mig rätt bra, tror jag hehe.. : ) Jag var ganska nervös innan vi åkte gällande operationen, visste inte riktigt om den skulle bli av alls för att varken min kropp eller mens ville samarbeta. Men nu är jag här och operationen blir av på Torsdag, har träffat narkosläkaren idag och gått igenom en del! 
 
Nu är jag helt slut! Ville bara uppdatera er och skriva av mig lite : ) godnatt! 
 
 
 
 
Kommentarer
Kungälvsbo

Vill bara säga att jag tycker du är så himla stark och modig som orkar gå igenom allt du gått igenom och som vågar åka själv till ett främmande land och göra detta! När du väl får din lilla bebis, vilket jag är övertygad om att du kommer få så småningom, så blir du garanterat världens bästa mamma! Det lyser det om dig genom hela din blogg! Lycka till!

Linda
http://www.lindsey.blogg.se

TACK! Det var enormt fint skrivet och jag kikade på detta inlägg innan jag opererades, tack tack tack! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback