Cupcakes från Charlottas babyshower.
 
Jag kör en liten nostalgitripp här och går igenom foton från de senaste året. Så kul att se vad som egentligen hänt, för man man glömmer av och går liksom vidare. Jag hittar allt från SPA- besök, event med jobbet, Makedonientrippen, babyshowers, första träffen med brorsdotter Johanna , Charlotta på BB osv. Det är helt sjukt vad fort tiden går. Det har samtidigt varit ett enormt laddat år, och jag har lite mer packning  i ryggsäcken om man säger så. Och detta gäller inte bara mig utan även mina nära och kära som har haft det tufft och man har försökt att finnas där, gå igenom sorg tillsammans och bita ihop samtidigt som livet ska rulla på. Det har varit mycket up and downs om man säger så.
 
Men vi alla är friska, och det ska vi vara tacksamma för.
 
Jag önskar mig verkligen en ny dator i julklapp och jag hör hur löjligt det låter då jag tycker att det är så barnsligt med vuxna som byter julklappar/pengar eller gör långa önskelistor osv (kan bero på att vi har tusen barn i släkten, som gör att jag känner såhär.. Det är deras jul) Men min dator är sekunder ifrån att krasha nu. Jag kanske kan få en trisslott åtminstone? : ) 
 
Och, vad ska man ha för dator då? Det är ju mannen i huset som sköter sånt här, men om jag nu frågar er? TIPS TACK!!!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback