Hej! Anledningen till att jag inte har bloggat har varit i brist på tid, lust och ett kämpande med att inte skriva något dumt. Har varit en aning frustrerad och självklart vill man inte outa någon i en blogg eller skriva oväsentliga saker.  Men mina tankar har snurrat mycket kring människans beteende i olika situationer, om vad som är rätt och fel och att det är något man borde veta som vuxen, att alltid vara en förebild ifall man har barn och aldrig aldrig aldrig föra över sina negativa åsikter till dem. 
 
SD frågan har också cirkulerat i tankarna och gör mig mer och mer upprörd för varje dag, jag skäms. På riktigt! Och för att detta inte ska bli ett forum så stoppar vi där. De orden räcker faktiskt, jag skäms.
 
Förödelsen som sker i Fillipinerna är hemsk och jag hoppas att hjälpen kan börja nå fram snart : (
 
 
Till något helt annat som jag faktiskt hade tänkt skriva om från början är guds gåva till människan, Dermalogica. Snacka om att hoppa från världsproblem till ansiktskräm i ett inlägg. Men jag börjar verkligen se resultat och är så nöjd, i snart ett år har jag använt deras produkter och nu har jag även lagt till Ultracalming Serum i min samling. Och alla synliga blodkärl och röda prickar är snart borta. För någon som haft problemhy hela livet är detta STORT! Jag har nog provat allt, från budget till starka krämer med alkohol och vitaminer och hälsokurer men detta är fantastiskt. 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback