Hej! Dagen har gått i raketfart, har varit ledig och imorse var jag på möte och skaffade mig lite vuxenpoäng, sedan hängde jag med Charlotta till BVC med kottarna. Känner mig något lesbisk när vi hänger sådär, barnmorskan kollade lika konstigt på mig som gynokologen gjorde när jag satt och höll Lotta i handen vid sitt ultraljud när korvarna låg i magen. Men är man bästa vänner så är man!
 
Isabelle var cool lugn idag och sov nästan igenom hela mitt besök, så det blev till att underhålla Edward idag. Han gillar mig, och min kamera.  250 bilder hann jag knäppa, det kan inte vara sunt? Nu ska jag iallafall ta och framkalla ett gäng.
 
En härlig dag, och jag är sådär härligt trött.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback