En stolt och tårögd faster : )
 
Hej! Jag tar en paus, tvättar .. Städar och gör tusen matlådor. Vi var ute på en timmas promenad förut och jag höll på frysa öronen av mig, fortfarande frusen.
 
Jag har fastnat för en serie som jag inte riktigt kan få nog av, såg de 3:e avsnittet på Tv4play inatt och jag vill se meeeer. Men jag vågar såklart inte när Vlatko är på jobbet. Kom och håll mig i handen någon? Har ni sett den.. The Following? Kanske något för dig Lotta , som är strandad menar jag : )
 
 
 
Kommentarer
Lotta

Jaaaaaa jag älskar den. Men vågar inte se den ensam haha!!!
Vad fin hon är, väldigt lik Matilda :))

Emelie
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Usch, alldeles för hemsk för mig.. Jag har börjat att se alla tre avsnitten, men när det blir för hemskt byter jag kanal, och sen byter jag inte tillbaka.. Usch!! Haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback