Hej! I samma veva som min brorsdotter föddes, somnade min gudmor in. En människa som alltid fått mig att le, skratta och känna mig trygg. Hon har alltid varit den som vågat prata om min Mamma och har berättat en del hemlisar från deras yngre år. Jag kommer att vara förevigt tacksam för dessa minnen hon delade med sig av.

Jag tog beslutet att inte medverka på begravningen som var idag, självisk kanske men sunt förnuft för mig. Jag vill minnas henne som denna fantastiska människa hon var och hon påminner alldeles för mycket om min Mamma. Det hade blivit för mycket ..

Men jag tror helt klart på att hon har varit hos mig idag, lika mycket som mina tankar har varit hos henne och hennes döttrar. Glädje och kärlek har spridits.

Tack för idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback