Denna korven ska jag få träffa på Fredag! : ) Edward!
 
Hellu! Det känns som att jag legat i koma inatt, igår var jag så trött att ögonen typ blödde. Jag har sovit som en stock och idag är jag utvilad. Finally!
 
Jag har en fin vän, som jag satt med i väntrummet på ivf kliniken för ca 9 månader sedan, då vi gjorde vårat tredje försök. Och förra veckan föddes hennes son. Stort grattis! : ) Det finns så mycket hopp!!
 
Vi har bestämt oss med att vänta med ett besök på Carlanderska till efter sommarn, och nu väntar bara spännande saker, vi ska t ex till Makedonien och göra en undersökning vi länge har pratat om : )
 
Nu MÅSTE jag springa till bussen, ha en fin dag! : )
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback