Här skryter jag med mina nya brallor. Kärlek vid första ögonkastet! : )
 
Ibland tar jag en välbehövlig paus från allt vad internet heter, och jag kanske skulle behöva en längre sådan snart. Jag vet inte hur ni påverkas, men jag påverkas extremt vissa dagar, speciellt under mina "dåliga" dagar. Då man bara ser hur bra alla har de, hur de finner tid till all träning, till alla nyttiga måltider samtidigt som de umgås med sina fantastiska vänner och dricker rosé på kvällarna och sen en bild på en solnedgång. Hur det visar gravidmagar och hur barn ploppar ut åt höger och vänster. Och hur man har råd att lägga en förmögenhet på att pimpa sin trädgård. Jag vet att det låter överdrivet, men jag blir löjligt avundsjuk dessa dagar och skapar en enorm inre stress som är omöjlig för mig själv och min omgivning att hantera. Och därmed dessa pauser. Av egen erfarenhet så vet jag att man postar en bild när man är på topp, när livet är underbart och när man får ett lyckorus av en bild. Jag är precis likadan.. Men hur påverkas ni?
 
Jag behöver få en balans i mitt liv där jag hinner med allt som är viktigt för mig. Och jag kämpar.. Jag behöver bara prioritera och skaffa mig lite ork.
 
Och kanske ge mig själv en klapp på axeln för allt som jag FAKTISKT gör.
 
 
 
Kommentarer
Sara

Håller helt med dig Lindis! Men jag tror att du njuter mer av vardagen än va dom som är "så duktiga" gör! E väl mycket härligare att äta god mat å göra de man vill en kväll, än att träna ihjäl sej varenda dag och äta lite kvarg efteråt.. ;) som är "såååå himla gott" aa tjena! Dom ska bara va så duktiga utåt men ja tror att dom äter lika mkt chips som vi ;) hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback