Tanten samlar på leopardmönstrade plagg numera..
 
Well hello! På tal om tanten så fyller jag år imorgon, 27 år. Vad är det för jäkla ålder? Det är vad jag har suttit och funderat på hela morgonen, övervägt fördelar med nackdelar och hur känner jag egentligen inför denna siffra? Man blir ju inte yngre, inte snyggare heller för den delen. Där har männen förtur, de blir ju tjusigare med åren, de flesta iallafall.
 
Jag är ju inte i den perioden i livet som jag trodde att jag skulle vara vid den här åldern, och det gör mig lite ledsen. Men då slår tanken mig om allt bra som faktiskt cirkulerar omrking mig. Jag har världens finaste familj , 7 brorsbarn + 3 ingifta underbaringar + bästa vänner med tvillingar, en makedonsk familj och min Pappa och underbara Ewa i livet. Det är det inte alla som har.
 
 
Lite blödig såhär på förmiddagen..
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback