Hej! Kom nyss hem, har hunnit med 4 koppar kaffe och träffat alla mina små korvar, förutom store Tindra som var på Bandy med sin Pappa. Det är vardagslyx för mig, tjöta lite och få ett par mini kramar.
 
Nu sitter jag här och spanar in alla vårnyheter som trillar in i butiker/webbutiker. På jobbet har det redan trillat in en del fint och jag sitter och smider planer, men den planen går inte riktigt ihop med den med att 2013 ska bli ett ekonomiskt år. När våren/sommaren kommer så finns det inget som kan hålla mina shoppingfingrar i styr. Som jag har sagt tidigare så shoppar jag nästintill noll under vinter halvåret, för att jag tycker att det är så jäkla tråkigt.
 
Alla härliga ljusa färger! Love it 
 
Jag har fortsatt med mina dagliga listor och planeringar, och det funkar bra.  Och nu ska jag planera morgondagen : ) Det kan vara allt från matlåda till dejt med någon vän till att måla tånaglarna. Jag som annars tycker att timmarna och dagarna bara försvinner har börjat effektivisera mina dagar.
 
Nu känner jag att är lite speedad på kaffet ... Liiiite!
 
På återseende! 
 
 
 
  Denna bild är tagen en månad innan operation, jag hade gått upp ett par kilo och såg "hälsosammare" ut.
Men när jag ser denna bilden så ser jag bara den dära knölen på halsen.. Kanske bara jag. Men jag ser den tydligt. Som nu är borta : ) Föralltid!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback