Startade gårdagen med en frukost på stan , med Lotta såklart!



Efter frukost och lite shopping landade vi i min soffa ett par timmar. Följt av skitsnack, bebisprat och gos. Sen blev det Kina buffé ! : )





Min Lotta åkte hem och jag begav mig ut på Middag för att fira fina Erika som fyllt år!



Tapas!!! Gjorde jag något annat än att äta igår? Det kan man fråga sig nu i efterhand. Påväg så kände jag mig iallafall lika strandad som Charlotta ser ut! : )



Nu väntar en arbetsdag, löningshelg och rea, ska bli så jäkla kul! : ) Speciellt att få jobba med Hanna som är min inspirationsdos under våra helger! Ikväll ska vi fira världens bästa Lova som fyllde år igår! Ha en fin Lördag!



Kommentarer
jessica

Vilken underbar mage

Linda
http://www.lindsey.blogg.se

Ja! Så fin : )


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback