Godmorgon i stugorna! En ny dag, ett tomt blad och en oskriven sida ur ditt liv. Idag kommer det att bli en bra dag, det känner jag. Det är en ganska underlig känsla att längta till mitt jobb så som jag numera gör. Jag är en tävlingsinriktad person som alltid vill göra mitt bästa, och sätter upp mål för mig själv varje dag och jag tror det är det som sporrar mig till att kämpa på ännu mer. (Nu fick jag detta att låta som en arbetsansökan) Tänk om jag kunde ha samma tänk och kämparglöd när det gäller andra saker.. typ träning eller självdisiplin.
 
Jag har iallafall lovat mig en sak, att jag aldrig ska vantrivas på en arbetsplats igen. Livet är för kort för det!
 
Ha en fin dag ! : )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback