Min nya kärlek.
 
Hur mår ni? Har ni njutit av solstrålarna idag..? Jag har sovit så himla dåligt den senaste veckan, så jag går runt som ett vrak hela dagarna. Men idag har jag hjälpt min bror och måla, och bjudit min man på pannkaksmiddag. Det var den lediga dagen det, jag önskar att dygnet hade fler timmar. Och att man sov lite mer på nätterna så att man kunde kört 120 hela dagen : )
 
Imorgon är det Fredag, och jag ska ut och äta med mina fantastiska arbetskamrater : ) Det har jag längtat efter hela veckan.. foood och fint sällskap, det ni!
 
 
Kommentarer
P

Dagen har bjudit på sjukgymnastik...och därefter inte mycket. Sicken snygg bag, hur stor är den, har ni den på jobbet? Kram

Petra

Varför blev det bara P =/ det skulle ju va Petra

Linda
http://www.lindsey.blogg

Förstod att det var du! : ) Tack för inbjudan förresten. Vi ska kolla ledighet osv! Den är från jobbet. Finns "ståendes" också fast utan dragkedja! Är återvunnet material med skinndetaljer : )

Petra

Hej igen

Kan du kolla storlek och priset på väskan? Kram

Linda

Höjd 34 och bredd 55 : ) 349 :- ! KANONBRA!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback